موج نگاهت...

 



نظرات شما عزیزان:

ساراجوووووووون
ساعت19:07---24 آذر 1394
سلام وبت عالیه

تینا
ساعت16:11---19 آذر 1394


عاشق
ساعت15:00---6 مهر 1394
عالی
پاسخ:ممنون لطف داری


مجتبی
ساعت14:42---29 شهريور 1394
سلام صخره جون وبت حرف نداره و مطالبشون قشنگ و باحاله
سلام مجتبی جان لطف داری ممنون وبلاگ تو هم زیبا و دیدنیه


mona
ساعت13:38---8 شهريور 1394
aliiiii.mersy azat babate webet

پاسخ:سلام لطف داری ممنون



مهرنوش
ساعت10:46---15 آذر 1393
صخره وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ صخره را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


بانوی باران
ساعت0:23---8 خرداد 1393
سلام عمو وبت خیلی قشنگه مرسی از وبت
پاسخ:سلام ممنون از لطف و نظرت اسم شما هم زیباست


سجاد
ساعت8:35---18 آبان 1392
سلام خیلی وب زیبای داری من که خیلی دوست داشتم شمارو لینک کردم دوست داشتی منم لینک کن
پاسخ: سلام سجاد جان ممنون از لطفت منم حتما به وبلاگت سر میزنم و تبادل لینک میکنم خوشحال میشم بازم مهمون وبلاگم بشی.شاد و سلامت باشی


علی
ساعت22:22---10 آبان 1392
سلام صخره.

من هرشب بهت سر میزنم شما اصلا یادت به من هست.
پاسخ: علی جان لطف داری من خوشحالم که دوستای با معرفت و گلی مثل شما دارم برات آرزوی سلامتی و لحظه هایی پر از شادی دارم


فاطی
ساعت1:10---4 آبان 1392
سلام وب شماخیییییییییییییلی زیباست

امیدوارم به وب منم سربزنی

ببین ساعت 1و12 دقیقه است که من درتاریکی شب آمدیم با لینک موافقی؟؟؟؟؟ خبربدی
پاسخ: ممنون فاطمه جان حتما به وبلاگت سر میزنم لطف کردی مهمون وبلاگم بودی باز هم چشم انتظار اومدنت هستم. پاینده باشی


زهرا
ساعت17:35---11 مهر 1392
سلاااااااااااااااام.مرررسی از اینکه به وبم اومدی بازم سر بزن

♥♥♥♥♥ آینــــاز& صـــادق ♥♥♥♥♥
ساعت8:51---15 مرداد 1392
سلام

وبلاگتون خیلی قشنگه خوشم اومد مطالبت وبلاگتون بسیار زیباست

به وبلاگ منو عشقم سر بزن

منتظر نظرای قشنگت هستم


پاسخ: ممنون صادق جان به وب زیبا و پر احساست سر زدم برات یادداشت گذاشتم همیشه شاد باشید


گندم
ساعت21:59---8 مرداد 1392
عجب آهنگی ، به به به

عطیه
ساعت14:13---7 مرداد 1392
بسیار عالی
پاسخ:نظر لطفتونه ممنون از تشویقتون


ساعت14:40---17 اسفند 1391

پاسخ:گل لبخند تنها دارایی من است آن هم تقدیم تو.....

شاد باشی دوست خوبم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 اسفند 1398برچسب:, | 14:27 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز